.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نیازآذری: روابط عمومی‌ سخنگوی سازمان نزد افکار عمومی جامعه است
نیازآذری: روابط عمومی‌ سخنگوی سازمان نزد افکار عمومی جامعه است

 شمال نیوز: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان سخنگوی یک سازمان نزد افکار عمومی جامعه هستند و یکی از راه‌های جلب اعتماد درون و برون‌سازمانی استفاده از ظرفیت‌های روابط عمومی است.

 به گزارش شمال نیوز؛ دکتر کیومرث نیازآذری در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در دنیای امروز سازمان‌ها و ادارت بزرگ و تأثیرگذار که به دنبال حفظ سرمایه انسانی خود در درون سازمان و همچنین حفظ مخاطبان و مراجعه‌کنندگان خود هستند، به این نتیجه رسیده‌اند که از طریق ساز و کارهایی که در اختیار دارند، اعتماد را در درون سازمان نهادینه کنند و از آنجا که روابط عمومی‌ها به عنوان سخنگوی یک سازمان نزد افکار عمومی جامعه هستند، این وظیفه بزرگ را بر عهده دارد. بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت یکی از راه‌های جلب اعتماد درون و برون‌سازمانی استفاده از ظرفیت‌های روابط عمومی است.

وی افزود: اقناع و ترغیب مخاطبان به اخبار منتشرشده زمانی میسر می‌شود که اولین و اساسی‌ترین اصل در تولید یک خبر که شفافیت، درستی و واقعی بودن است رعایت شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری با بیان اینکه افکار عمومی و جامعه نسبت به صحت و سقم اخبار منتشرشده بررسی می‌کند، اظهار کرد: اگر اغراق و بزرگ‌نمایی در اخبار باشد موجب عدم اعتماد در جامعه است.

وی بیان کرد: روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی از جایگاه ویژه و مهم با حوزه عملکردی گسترده‌ای برخوردار است و طیف عظیمی از مخاطبان شامل استادان، کارکنان، دانشجویان،خانواده‌های آنان ئ پژوهشگران داخلی و خارجی را دربر می‌گیرد که به همین دلیل همواره کلیه امکانات برای این حوزه فراهم بوده است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد استان مازندران با بیان اینکه نقش روابط عمومی در دانشگاه برای اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی به موقع در راستای پیشبرد سیاست‌ها، برنامه‌ها و اهداف آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، درمانی بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: تحقق این امر با تعامل، همکاری، سعی و تلاش روابط عمومی و سایر حوزه‌ها در دانشگاه میسر می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح معلومات و مهارت کارکنان روابط عمومی موجب تعالی یک سازمان می‌شود، افزود: با وجود تحولات فزاینده در فناوری اطلاعات و ارتباطات و تغییرات شتابنده در زندگی اجتماعی و نیاز سازمان‌ها و دستگاه‌ها به استفاده از این فناوری‌ها، اهمیت آموزش کارکنان روابط عمومی برای هماهنگی با این تحولات بسیار حیاتی است و در دانشگاه با برگزاری دوره‌های تخصصی و نشست‌های علمی منظم همواره سعی در پوشش این بخش وجود دارد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.